Google optimointi tuottaa tulosta

Google hakukonenäkyvyys on taattu, kun mainoskampanjat, avainsanat ja mainostekstit on huolella suunniteltu. Internet-näkyvyys vaatii suunnittelua, on se sitten sivuston sisällön ja sivuston rakenteen suunnittelua tai hakukonemainonnan suunnittelua, se tuottaa tulosta ja helpoin tapa saada näkyvyyttä on mainostaminen. Mainostaminen maksaa, mutta verkkomainonta on tapa, jolla tavoitat ihmisiä, jotka todennäköisesti ovat kiinnostuneita mainostamastasi tuotteesta, palvelusta tai asiasta.

Kerää kävijöitä ja konvertoi ne

Google optimointi, mainonta ja markkinointi - yhdessä tai erikseen

Optimointi parantaa sivuston laatupisteitä ja paremmat laatupisteet laskevat maksetun mainonnan klikkauskohtaista hintaa. Tuotamme verkkosivuillenne avainsanarikkaan ja laadukkaan tekstisisällön sekä kustannustehokasta Google markkinointia, jonka tulokset ovat 100% mitattavissa! Tarjoamme teille räätälöityä ylläpitopalvelua, joka kattaa tarvittaessa sekä verkkosivujen sekä Google Adwords markkinointikampanjoiden ylläpidon sovitun ohjelman mukaisesti.

Paljonko Google markkinointi maksaa ja mitä sillä saa

AdWordsin avulla voit tavoittaa ihmiset, jotka etsivät tietoja tietyillä hakusanoilla tai ilmauksilla (kutsumme niitä avainsanoiksi) tai selaavat verkkosivustoja, joiden teemat liittyvät yrityksesi liiketoimintaan. Mainoksesi voi näkyä Googlessa ja Googlen yhteistyökumppanien verkkosivustoissa.

Google Adwords mainontaa varten luodaan kampanja, jolle määritellään budjetti, jonka voitte määrittää itse. Klikkauskohtaisten hintatarjousten ansiosta sinua laskutetaan ainoastaan silloin, kun joku klikkaa mainostasi. Joissain mainostavoissa voidaan käyttää myös muun tyyppisiä hintatarjouksia.

Mainosten näkyminen hakupalveluissa perustuu huutokauppaan, jossa mainokset sijoitellaan laatupisteiden ja avainsanalle määritellyn hinnan mukaan.

Näin laatupisteet muodostuvat

  • Mainoksen klikkausprosentti (CTR)
  • Osuvuus – vastaavatko mainoksen ja laskeutumissivun sisältö toisiaan
  • Laskeutumissivun laatu (käytettävyys, yksilöllisyys, nopeus, responsiivisuus ym)

Laskeutumissivulla tarkoitetaan kohdesivua, johon mainos ohjaa. Laskeutumissivun laatuun vaikuttavat mm laskeutumissivun käyttökokemus, jossa sivuston responsiivinen eli mobiiliystävällinen rakenne on entistä suuremmassa osassa.

Tavoita ihmiset juuri sillä hetkellä, kun he hakevat tarjoamaasi tuotetta. Ota yhteyttä, teemme taatusti toimivaa Google markkinointia